Open call per servizi di monitoraggio e valutazione

05/03/2018

L’Associazione Arci deve affidare l’attività di monitoraggio e valutazione di un progetto europeo sul tema dell’hate speech (scheda in allegato). Con la presente call si raccolgono offerte tecniche ed economiche fino al lunedì 19/03/2018.

Di seguito le principali informazioni utili alla formulazione dell’offerta:

• Progetto transnazionale con 12 partner di 5 differenti paesi europei;
  • Durata del progetto: 24 mesi, dei quali 4 già trascorsi;
  • Strumenti per la rilevazione e report intermedi e finali vanno redatti in lingua inglese;
  • Previsti incontri periodici con l’equipe di coordinamento del progetto a Roma, i cui costi sono a carico dell’offerente;
  • La somministrazione degli strumenti di rilevazione è a carico dei partner di progetto. Non sono previsti spostamenti all’estero o in altre città italiane.

Requisiti:

Sono richiesti almeno 10 anni di esperienza nel campo del monitoraggio e della valutazione, anche di impatto, e 5 anni di esperienza relativamente ai temi al centro del progetto da valutare, di cui si allega una scheda di sintesi.
La conoscenza della lingua inglese ad un livello medio alto costituisce requisito indispensabile.
Non saranno prese in considerazione offerte di importo superiore a 10.000 euro.
Le candidature dovranno essere corredate di CV del professionista o della società che si candida, di specifiche metodologiche e di una offerta economica.

Le candidature vanno inviate ai seguenti indirizzi: react@arci.it e progetti@arci.it

PROGETTO REACT - sintesi: REACT_Sintesi_IT.pdf

Posted by KARLA LOVELL on
I want to use this opportunity to thank Dr Zuma Zuk for helping me to will the lottery.I have been playing lottery for the past 6 years now and the only big money I have ever won was 7000$ ever since then I have not been able to win again and I was so upset and I need help to win the lottery so I decided to go to a friend of mine call lipa, and she introduce me to Dr Zuma Zuk, there I saw so many good talk about this man called Dr Zuma Zuk of how he have cast spell for people to win the lottery.I contact him also and tell him I want to win a lottery he cast a spell for me which I use and I play and won 50million GBP.I am so grateful to this man just incase you also need him to help you win, you can contact him through his email: spiritualherbalisthealing@gmail.com anytime or Whatsapp him :+2349055637784 is my part of promise I made, that if I win I tell the word how I win my game.
Posted by SARAH DOUGLAS on
Real And Urgent Spell Caster Reviews To Solve Your Relationship and Divorce Problems Dr. Ugo +13863369876

Hello my name is Sarah Douglas, i am here to give testimony on how this powerful spell caster called Dr. Ugo helped me to fix my relationship. i was heartbroken when my fiancee told me he is no longer interested in marrying me because another lady has used a black magic on him. I cried and sobbed every day, until it got so bad that I reached out to the Internet for help, that was when i read a review about the great work of Dr. Ugo . I then contacted him for help to get my love and my life back, he helped me cast a powerful love spell and to my greatest surprise after 24 hours of doing the love spell my Fiancee came back on his knees begging me to forgive him. We are now happily married and all thanks goes to Dr. Ugo Wonders for helping me save my relationship. you can contact Dr. Ugo through his email address generalspelltemple@gmail.com or call his direct mobile number on +13863369876 website: https://generalspelltempleblog.wordpress.com/